Viachole – Prehransko Dopolnilo

34.60 

Primerjaj

Opis

V moderni družbi ima vse več ljudi povišano vrednost holesterola v krvi. Na te vrednosti vsekakor
vpliva nepravilna prehrana in premalo gibanja. Verjetno največji vpliv na povišane vrednosti
holesterola pa lahko predpišemo vplivu stresa na naše telo.
Ko vse to seštejemo, dobimo slabo delovanje prebavnega trakta in jeter. Ko v našem prebavnem
traktu pričnejo zaostajati odpadne snovi, se prične gnitje in napihovanje in v našo kri se absorbirajo
tudi snovi, ki so nepravilno predelane in povzročajo bolezensko stanje.

Z izdelkom Viachol smo želeli našim strankam zagotoviti artikel, ki preverjeno znižuje holesterol in
težo.

Moderen človek zaužije premalo vlaknin, zato smo v tem izdelku združili dve pomembni vlaknini.
Viachol vsebuje vlaknine indijskega trpotca, ki so netopna vlaknina, zato lažje aktivira peristaltiko.

 

Artikel vsebuje tudi vlaknino glukomanana, ta vlaknine v določeni vrednosti dobesedno absorbira
odvečne maščobe v našem prebavnem traktu in na ta način že znižuje vrednosti holesterola v krvi.
Vlaknina glucomannana služi tudi že kot prebiotik, kar pomeni, da pomaga pri razmnoževanju vaših
črevesnih bakterij. Je vodotopna vlaknina, kar pomeni, da absorbira velike količine vode in ustvari v
našem črevesju dobesedno gel, ki napolni naše črevesje in na ta način odnese absorbira tudi odvečne
vrednosti maščob.
Pri povišanih vrednosti holesterola in trigliceridov je še pomembno, da se izogibamo rafiniranim
oljem, margarini in sladkarijam, ter vsem sladkanim pijačam. Priporočamo vsak dan pa še vsaj pol
ure fizične aktivnosti.
Obe vlaknini skupaj pa pomagata še na način, da izboljšata glikemični index zaužiti hrani. Ker je
dobro, da zaužijemo 2 krat na dan po polovico vrečke teh vlaknin se hrana bolj počasi sprošča in na ta
način počasneje absorbira v naš krvni obtok.
Posledično imamo tudi lažje uravnavanje glukoze v krvi.
V vlaknine smo dodali tudi inulin, holin, inositol in jabolčne vlaknine

Svetujemo jemanje 2 krat po pol vrečke. Enkrat pol ure pred zajtrkom in drugič pol ure pred večerjo.

Zavedati se moramo, da moramo vnest tudi veliko tekočine. To pomeni vsaj 1 dcl na 10 kg telesne
teže.

"" je bil dodan na seznam želja.