

Pridruži se naši ekipi
Postani del najhitreje rastočega podjetja v primorsko-notranjski regiji.
Biostile d.o.o. je družinsko podjetje, ki ga v zadnjih letih zaznamuje hitra rast in širitev na mnoga zunanja tržišča, tako v Evropski uniji kot v tretjih državah, zato večkrat iščemo nove sodelavce. Zaradi konstantne rasti večkrat v kratkem času potrebujemo ambiciozne in učinkovite sodelavce različnih profilov, ki jim nudimo dobre delovne pogoje, možnost osebne rasti ter napredovanja. Biostile d.o.o. smo mlad kolektiv, ki skrbi za proizvodnjo in prodajo prehranskih dopolnil, sokov in čajev, ki pomagajo našim kupcem pri premagovanju različnih težav in obvladovanju stresa, kupcem pa so bolj znani pod našo blagovno znamko Biostile. V svojem prodajnem programu imamo pestro ponudbo proizvodov. Prehranska dopolnila ustrezajo najvišjim standardom in največjo skrb posvečamo kvaliteti naših proizvodov. Pri iskanju novih sodelavcev ne izključujemo niti drugih oblik sodelovanja, fleksibilnosti glede delovnega časa, dela od doma in podobno.










Biostile je eno najhitreje rastočih podjetij v Sloveniji, s sedežem na Krasu, v Komnu. V naših proizvodnih obratih proizvajamo prehranska dopolnila in kozmetiko najvišje kakovosti ter v skladu z najstrožjimi standardi v industriji.
Smo multidisciplinarna ekipa sodelavcev različnih profilov in z različnimi izkušnjami. Vseh pa nas druži lojalnost, pripadnost, odgovornost, spoštovanje in želja po rasti. Zavedamo se, da lahko le s sodelovanjem in delom prispevamo k uspešnosti podjetja in prepoznavnosti blagovne znamke Biostile.
Med zaposlenimi negujemo skrb za osebno in poslovno rast. Veliko pozornosti namenjamo tudi družabnim dogodkom in druženju, saj si prizadevamo ustvarjati okolje, kjer vlada dobra delovna klima.
Ker je naša vizija postati vodilno podjetje na področju storitev in proizvodnje visokokakovostnih prehranskih dopolnil in kozmetike v Evropi, širimo tudi naš krog sodelavcev. Novi izzivi in nove priložnosti so del našega vsakdana. Se nam pridružiš?
Ponujamo:
– dolgoročno poslovno sodelovanje,
– čisto in urejeno delovno okolje,
– ugodno in spodbudno delovno klimo,
– možnost poklicnega in kariernega napredovanja,
– redno in stimulativno plačilo: mesečno nagrajevanje uspešnih zaposlenih,
– izplačilo poslovne uspešnosti v obliki božičnice oz. 13. plače,
– za zaposlene in njihove družine organiziramo različne družabne dogodke: zaključni piknik, prednovoletno zabavo, poletni vikend kolektivni izlet, ipd.
Je čas za osvežitev kariere?
Poiščite svojo idealno karierno priložnost pri nas.
Širitev na tuje trge in skokovita rast poslovanja botrujejo dejstvu, da se nam v zadnjih letih v podjetju odpirajo vedno nova prosta delovna mesta in s tem priložnosti za zaposlitev, ki so primerne tako za začetnike kot tudi za izkušene strokovnjake.
Vse kandidate, ki ste v nas prepoznali priložnost za vaš nadaljnji karierni razvoj vabimo, da nam posredujete ponudbo za zaposlitev z opisom vaših dosedanjih delovnih izkušenj, zaključene izobrazbe in znanj. Vse posredovane prošnje in ponudbe bomo obravnavali s kar največjo mero zaupnosti.
Zakaj smo boljši od drugih?
Iz izkušenj vemo, da je najboljši
način za uspeh naših zaposlenih ugodna delovna klima, navdihujoče in varno
delovno okolje ter zagotavljanje orodij, ki so potrebna za razvoj njihove
kariere. Našim zaposlenim ponujamo široko paleto internih in eksternih
izobraževanj, s čimer jim omogočamo, da so opremljeni z znanji, ki jih
potrebujejo pri svojem delu.
VODJA DISTRIBUCIJSKEGA SKLADIŠČA
- načrtovanje, organiziranje in vodenje projektov na področju logistike in skladišča,
- organiziranje dela in usklajevanje resursov vezanih na projekte,
- koordiniranje in sodelovanje pri izdelavi poslovnih načrtov podjetja na področju nabave, logistike, skladiščenja,
- nadzorovanje ustrezne implementacije ukrepov, sprememb in njihovo izvajanje,
- koordiniranje in vodenje evidenc o prihodu in premikih blaga,
- organiziranje skladiščenja in prostorov za skladiščenje ter skrb za njihovo vzdrževanje,
- optimiziranje stroškov v skladišču in logistiki,
- dnevna komunikacija z ostalimi povezanimi službami (nabava, proizvodnja, prodaja, odprema),
- komunikacija s strankami in partnerji,
- spretno reševanje vseh operativnih in drugih situacij,
- komisioniranje in manipulacija različnih materialov v skladišču,
- skrb za stanje blaga ter za urejenost skladišča,
- opravljanje administrativnih del (skladiščna dokumentacija),
- izvajanje drugih nalog na področju skladiščenja ,
- pripravljanje poročil za potrebe vodstva, sodelovanje z ostalimi oddelki in zaposlenimi,
- dosledna uporaba informacijskega sistema za evidentiranje izvedenega dela,
- aktivno sodelovanje pri implementaciji sistema vodenja kakovosti.
- redno zaposlitev za nedoločen čas s poskusnim obdobjem 6 mesecev,
- fiksno plačilo in stimulacija,
- izobraževanje in usposabljanje,
- delo v hitro rastočem podjetju z mladim kolektivom,
- možnost kariernega razvoja,
- delovno mesto je na voljo takoj.
- izkušnje na področju logistike in skladiščenja,
- poznavanje dela z računalnikom,
- aktivno znanje angleškega jezika,
- zanesljivost, natančnost, komunikativnost, samoiniciativnost.
KOMERCIALIST V NABAVI
- Izdelava dnevnega, tedenskega, mesečnega in letnega plana na podlagi napovedi in preteklih trendov
- Tehnološka obdelava prejetih naročil z vidika potrjevanja rokov dobav glede na razpoložljive strojne kapacitete ter razpoložljivosti materialov
- Planiranje naročil in zagotavljanje nemotene preskrbe potrebnih surovin in materialov v smislu minimalnih stroškov in vezave finančnih sredstev
- Skrb za povečevanje obračanja zalog, zmanjševanje rokov dobav in izboljševanje pravočasnosti dobav
- Oblikovanje nabavne politike s ciljem optimizacije zalog ter skrb za konstantno optimalno raven zalog (surovin, materialov, polizdelkov in izdelkov)
- Pravočasno nabavljanje surovin, materialov in polizdelkov, blaga in storitev
- Prevzemanje in spremljanje zalog v skladu z zahtevami naročila
- Iskanje novih dobaviteljev in izboljševanje nabavnih pogojev pri obstoječih
- Učinkovito komuniciranje znotraj podjetja z oddelki in izven podjetja z dobavitelji glede rokov dobav ter napovedi potreb
- Sodelovanje in komuniciranje znotraj podjetja z oddelki pri usklajevanju proizvodnih resursov z načrtovanimi aktivnostmi
- Izvajanje nalog v skladu z določili sistema za zagotavljanje kakovosti in varnosti
- Uvajanje standardov in obvladovanje področja kakovosti (ISO 9001 ISO 14001..)
- Dosledna uporaba informacijskega sistema za evidentiranje izvedenega dela na področju nabave in planiranja proizvodnega procesa.
- redno zaposlitev za nedoločen čas s poskusnim obdobjem 6 mesecev,
- fiksno plačilo in stimulacija,
- izobraževanje in usposabljanje,
- delo v hitro rastočem podjetju z mladim kolektivom,
- možnost kariernega razvoja,
- delovno mesto je na voljo takoj.
- izkušnje v nabavi,
- poznavanje dela z računalnikom, poznavanje informacijskega sistema Pantheon je prednost
- aktivno znanje angleškega jezika,
- zanesljivost, natančnost, komunikativnost, samoiniciativnost,
- zaželeno znanje iz področja živil in prehranskih dopolnil.
RAZVOJNI TEHNOLOG
- razvoj prehranskih dopolnil, sokov - njihova proizvodnja,
- pomoč pri vzpostavitvi HACCP sistema in GMP prakse,
- vzpostavitev proizvodnje,
- nabava surovin,
- priprava analiznih, certifikatov ipd.
- VI./VII. stopnja izobrazbe kemijske, farmacevtske ali živilske smeri,
- najmanj 5 let visokokakovostnih delovnih izkušenj na področju farmacije, v laboratoriju, na področju razvoja prehranskih dopolnil,
- predanost delu in polno sodelovanje z visoko motivirano in visoko profesionalno vodstveno in razvojno ekipo v podjetju,
- osebna angažiranost, širina in razvit poslovni kontekst razmišljanja,
- tekoče znanje enega tujega jezika (angleščina), italijanščina zaželena.
- delo v prijetnem kolektivu,
- zaposlitev za nedoločen čas s poskusnim obdobjem,
- enoizmenski delovnik,
- možnost napredovanja in osebne rasti,
- delo je na voljo takoj.
REFERENT V NABAVI
- nabava materiala, osnovnih surovin in embalaže,
- izvajanje nabavnih aktivnosti do dobaviteljev,
- komunikacija in pogajanja z dobavitelji,
- iskanje novih dobaviteljev,
- sistematično in objektivno zbiranje informacij s trga,
- spremljanje evidenc o zalogah materialov,
- skrb za optimizacijo zalog,
- vodenje postopkov od naročanja do prevzema materiala,
- urejanje dokumentacije nabave in vodenje baze podatkov,
- reševanje reklamacij z dobavitelji,
- spremljanje plačil in obveznosti do dobaviteljev,
- pomoč pri usklajevanju in organiziranju transporta,
- skrb za dosego letnega plana nabave,
- sodelovanje pri sistemu presoje kakovosti, sistemov poslovanja (ISO 9001 ISO 14001..),
- po potrebi sodelovanje pri presojah dobaviteljev.
- redno zaposlitev za nedoločen čas s poskusnim obdobjem 6 mesecev,
- fiksno plačilo in stimulacija,
- izobraževanje in usposabljanje,
- delo v hitro rastočem podjetju z mladim kolektivom,
- možnost kariernega razvoja,
- delovno mesto je na voljo takoj.
- izkušnje v nabavi,
- poznavanje dela z računalnikom, poznavanje informacijskega sistema Pantheon je prednost,
- aktivno znanje angleškega jezika,
- zanesljivost, natančnost, komunikativnost, samoiniciativnost,
- zaželeno znanje iz področja živil in prehranskih dopolnil.
POMOČ V PRODAJI - ŠTUDENTSKO DELO
- Pogoj je starost nad 18 let.
- Trajanje: PO DOGOVORU
- Delovnik: IZMENSKO
- Kraj dela: Trgovina Deteljica v Ljubljani in Trgovina Biyovis Kopru
- Plačilo: 6,00 €/h neto (7,10 €/h bruto)
AGENT V KLICNEM CENTRU ZA ITALIJANSKI TRG (M/Ž)
- klicanje strank iz obstoječe baze, na območju Slovenije in Italije
- pridobivanje naročil,
- obdelava in kontrola naročil,
- predstavitev, svetovanje in trženje produktov,
- vnos naročil v CRM sistem in skrb za ažurne baze podatkov,
- komunikacija s strankami, telefonsko trženje storitev potencialnim in obstoječim naročnikom, pospeševanje prodaje.
- odlične komunikacijske sposobnosti,
- izkušnje z delom s strankami,
- obvezno odlično znanje slovenskega in italijanskega jezika.
- strokovno usposabljanje in napredovanje,
- konkurenčno plačilo in izplačilo mesečne stimulacije,
- izplačilo nagrad in božičnice,
- možnost dolgoročne kariere v podjetju.
VODJA NABAVE (M/Ž)
- Izdelava dnevnega, tedenskega, mesečnega in letnega plana na podlagi napovedi in preteklih trendov
- Tehnološka obdelava prejetih naročil z vidika potrjevanja rokov dobav glede na razpoložljive strojne kapacitete ter razpoložljivosti materialov
- Planiranje naročil in zagotavljanje nemotene preskrbe potrebnih surovin in materialov v smislu minimalnih stroškov in vezave finančnih sredstev
- Skrb za povečevanje obračanja zalog, zmanjševanje rokov dobav in izboljševanje pravočasnosti dobav
- Oblikovanje nabavne politike s ciljem optimizacije zalog ter skrb za konstantno optimalno raven zalog (surovin, materialov, polizdelkov in izdelkov)
- Pravočasno nabavljanje surovin, materialov in polizdelkov, blaga in storitev
- Prevzemanje in spremljanje zalog v skladu z zahtevami naročila
- Iskanje novih dobaviteljev in izboljševanje nabavnih pogojev pri obstoječih
- Učinkovito komuniciranje znotraj podjetja z oddelki in izven podjetja z dobavitelji glede rokov dobav ter napovedi potreb
- Sodelovanje in komuniciranje znotraj podjetja z oddelki pri usklajevanju proizvodnih resursov z načrtovanimi aktivnostmi
- Izvajanje nalog v skladu z določili sistema za zagotavljanje kakovosti in varnosti
- Uvajanje standardov in obvladovanje področja kakovosti ( ISO 9001 ISO 14001..)
- Dosledna uporaba informacijskega sistema za evidentiranje izvedenega dela na področju nabave in planiranja proizvodnega procesa.
- redno zaposlitev za nedoločen čas s poskusnim obdobjem 6 mesecev,
- dopoldansko delo,
- fiksno plačilo in stimulativni del,
- izobraževanje in usposabljanje,
- delo v hitro rastočem podjetju z mladim kolektivom,
- možnost izobraževanja in napredovanja,
- delovno mesto je na voljo takoj.
- izkušnje v nabavi,
- poznavanje dela z računalnikom, poznavanje Pantheon je prednost,
- aktivno znanje vsaj dveh jezikov,
- zanesljivost, natančnost, komunikativnost, samoiniciativnost,
- zaželeno znanje iz področja prehrane, prehranskih dopolnil.
SVETOVALEC V KLICNEM CENTRU ZA ČEŠKO SLOVAŠKI ALI MADŽARSKI TRG
- sprejemanje klicev,
- pridobivanje naročil,
- obdelava in kontrola naročil,
- predstavitev, svetovanje in trženje produktov,
- vnos naročil v CRM sistem in skrb za ažurne baze podatkov,
- spremljanje in pomoč pri poprodajnih aktivnostih vezanih na vhodne klice strank,
- komunikacija s strankami, telefonsko trženje storitev potencialnim in obstoječim naročnikom,
- pospeševanje prodaje,
- oddaja naročil.
- Različne oblike sodelovanja - redna zaposlitev ali honorarno delo,
- Možnost dela od doma,
- strokovno usposabljanje in napredovanje,
- konkurenčno plačilo in izplačilo mesečne stimulacije,
- izplačilo nagrad in božičnice,
- možnost dolgoročne kariere v podjetju.
- obvezno znanje madžarskega ali češkega in slovaškega jezika,
- odlične komunikacijske sposobnosti,
- izkušnje z delom s strankami.
DELAVEC V PROIZVODNJI
- konkurenčno mesečno plačilo,
- izplačilo božičnice,
- za zaposlene in njihove družine organiziramo različne družabne dogodke: zaključni piknik, prednovoletno zabavo, poletni vikend kolektivni izlet, ipd.
- izplačilo mesečnih stimulacij za nadpovprečne rezultate,
- možnost izobraževanja in usposabljanja za hiter in učinkovit karierni razvoj.
- želja po stalnem pridobivanju znanja,
- odlične ročne spretnosti,
- natančnost, zanesljivost in odgovornost,
- spoštljiv in prijazen odnos do sodelavcev,
- pozitiven odnos do dela.
VODJA PROJEKTOV
- Vodenje projektov in skrb za pravočasno in učinkovito izvedbo naročil;
- Koordinacija med različnimi oddelki znotraj podjetja in z zunanjimi deležniki;
- zbiranje in analiziranje podatkov ter podajanje predlogov glede optimizacije prodajnih in nabavnih procesov;
- sodelovanje pri pripravi planov podjetja, oblikovanje prodajne politike, optimiziranje stroškov;
- samostojno organiziranje, vodenje in kontroliranje izvedbe naročil;
- sodelovanje na sejmih v Sloveniji in tujini – pred in po sejemske aktivnosti;
- obiski pri poslovnih partnerjih v Sloveniji in tujini;
- pripravljanje poročil za potrebe vodstva, sodelovanje z ostalimi oddelki in zaposlenimi;
- dosledna uporaba informacijskega sistema za evidentiranje izvedenega dela;
- aktivno sodelovanje pri implementaciji sistema vodenja kakovosti.
- Zahtevana izobrazba V., VI/1., VI/2., VII.,
- Zahtevane delovne izkušnje 1 - 3 let,
- tekoče znanje angleškega jezika (znanje dodatnih tujih jezikov predstavlja prednost),
- zaželeno poznavanje programa Pantheon.
- delo v prijetnem kolektivu,
- zaposlitev za nedoločen čas s poskusnim obdobjem,
- enoizmenski delovnik,
- stimulativno nagrajevanje,
- možnost napredovanja in karierne rasti.
- konkurenčna osnovna bruto plača z možnostjo izplačila mesečne stimulacije glede na dosežene rezultate
SKRBNIK KLJUČNIH KUPCEV
- sodelovanje pri pripravi planov podjetja, oblikovanje prodajne politike, optimiziranje stroškov,
- samostojna raziskava različnih tržišč, širitev prodaje tudi v tujino,
- pridobivanje novih strank in oblikovanje ustreznih rešitev ter predlogov,
- reševanje reklamacij,
- spremljanje dogajanj na trgu, analiza dogajanj,
- spremljanje konkurence, servisiranje obstoječe mreže kupcev, skrb za zadovoljstvo strank in
- izdelava kalkulacij in pošiljanje ponudb strankam,
- zbiranje in analiziranje podatkov ter podajanje predlogov glede strank,
- sodelovanje na sejmih v Sloveniji in tujini – pred in po sejemske aktivnosti,
- obiski pri poslovnih partnerjih v Sloveniji in tujini,
- pripravljanje poročil za potrebe vodstva, sodelovanje z ostalimi oddelki in zaposlenimi,
- dosledna uporaba informacijskega sistema za evidentiranje izvedenega dela,
- aktivno sodelovanje pri implementaciji sistema vodenja kakovosti.
- zahtevana izobrazba V. VI/1., VI/2., VII.,
- zahtevane delovne izkušnje 1 - 3 let,
- tekoče znanje angleškega jezika (znanje dodatnih tujih jezikov predstavlja prednost),
- zaželeno poznavanje programa Pantheon.
- delo v prijetnem kolektivu,
- zaposlitev za nedoločen čas s poskusnim obdobjem,
- enoizmenski delovnik,
- stimulativno nagrajevanje,
- možnost napredovanja in karierne rasti.
Niste našli iskane zaposlitve?
Izpolnite spodnji obrazec in vas ob priložnosti kontaktiramo.