
Nepozaben 14. Biostile kamp v Zatonu: Znanje, povezanost in vizija prihodnosti



Pogled naprej: rast podjetja in moč vrednot
Petkov večer in sobotno dopoldne sta bila namenjena vsebinsko bogatemu seminarju, ki je udeležencem ponudil poglobljen vpogled v aktualne strateške smernice podjetja. V uvodnem nagovoru je direktor podjetja poudaril pomen skupne vizije in trajnostne rasti, ki temelji na standardih kakovosti, zanesljivosti izdelkov in neomajni podpori uporabnikom. Predstavitve vodstvenih kadrov so udeležencem razkrile ključne poudarke reorganizacije, ki je posledica hitre rasti podjetja, ter konkretne načrte za prihodnje obdobje.
Posebno pozornost smo namenili Standardu vodenja kakovosti (SVK), ki postaja temelj Biostilove poslovne odličnosti. Udeleženci so spoznali, kako se kakovost ne začne v laboratoriju, temveč v kulturi podjetja – pri vrednotah, odnosih, interni komunikaciji in odgovornosti. Predavanja so izpostavila tudi pomen osebnostne rasti vsakega posameznika znotraj podjetja in pomen medsebojne podpore med ekipami, ki omogoča dolgoročen razvoj in inovacije.
Eden najlepših trenutkov dopoldneva je bilo podeljevanje priznanj najbolj zavzetim in uspešnim posameznikom iz različnih oddelkov. Ta simbolna, a iskrena gesta je poudarila, da podjetje ne raste le z izdelki, temveč predvsem z ljudmi, ki z njim delijo vizijo, predanost in srčnost.



Smeh, sodelovanje in tekmovalnost na Biostilov način
Po uradnem delu je sobotno popoldne prineslo veliko sprostitve, gibanja in ekipnega duha. Biostilove družabne igre so že tradicionalno priljubljen del kampa, saj omogočajo, da se sodelavci iz različnih oddelkov med seboj bolje spoznajo v povsem drugačni luči – preko zabave, ekipnega sodelovanja in zdrave tekmovalnosti. Letos je bilo razpoloženje še posebej veselo, saj so bile ekipe zelo enakovredne, kar je ustvarilo dodatno napetost in smeh.
Vsaka izmed izzivov – od zabavnih fizičnih nalog do miselnih preizkušenj – je zahtevala usklajeno delovanje, hiter odziv in predvsem medsebojno zaupanje. Prav tovrstne aktivnosti pripomorejo k gradnji boljših odnosov, ki se odražajo tudi pri vsakodnevnem delu v podjetju. Vzdušje je bilo sproščeno, a hkrati polno energije – navijanje, taktiziranje in skupinsko navdušenje so preplavili kampus.
Poseben pečat so pustile spontane geste med ekipami – pomoč nasprotniku, navijanje za “konkurenco” in skupni smeh po vsakem končanem izzivu. To je dokaz, da Biostile ni le podjetje, temveč skupnost, kjer sodelovanje premaguje rivalstvo in kjer je vsak posameznik del večje celote, ki deluje z namenom.



14 let – razlog za praznovanje
V sobotnem večeru smo vsi skupaj naredili korak stran od vsakodnevnih skrbi in se prepustili praznovanju. Že 14 let zapored Biostile organizira kamp, ki ni le izobraževalni ali teambuilding dogodek – je trenutek v letu, ko podjetje zbere vse svoje ljudi, pogleda nazaj, kaj je bilo doseženo, in pogleda naprej, kam želi iti. V čudovitem ambientu, ob večerji in torti, smo proslavili to zavidljivo tradicijo.
Živa glasba in sproščeno druženje ob morju so ustvarili večer, poln topline in iskrenosti. Bili so trenutki, ko je smeh prevladal nad besedami, ko so objemi zamenjali e-maile in ko so sodelavci postali prijatelji. Takšni večeri ustvarjajo kulturo, ki presega delovno okolje – kulturo, v kateri se zaposleni počutijo povezani, slišani in cenjeni.
Biostile kamp 2025 je znova pokazal, da je ključ uspeha v ljudeh. Znanje, medsebojno spoštovanje in skupna vizija so nas ponovno povezali in navdihnili za prihodnje izzive. Hvala vsem, ki ste bili del te izjemne izkušnje – skupaj ustvarjamo podjetje, ki ne raste le v številkah, temveč v srčnosti in zavedanju, zakaj obstajamo.