Kako uspešno shujšati in hkrati znižati visok pritisk?

Kako uspešno shujšati?

Kako uspešno shujšati in obdržati vitko postavo, je zagotovo vprašanje, ki muči vse osebe s prekomerno težo. Za uspešno izgubo kilogramov je pomembno uravnotežiti jedilnik in vanj vključiti beljakovine, vlaknine, nenasičene maščobe, zelenjavo, kakovostne ogljikove hidrate in nekatere vrste sadja. Za hitrejše in učinkovitejše hujšanje se moramo izogibati uporabi sladkorja, predelane hrane in nasičenih maščob.

Debelost velikokrat pogojuje različne zdravstvene težave, slabo počutje, pomanjkanje energije in gibalne omejitve. Obstaja tesna povezava med prekomerno težo in visokim krvnim pritiskom. Zlasti prekomerna maščoba v predelu trebuha, je lahko krivec za povišano obremenitev srca in ožilja, ki vodi do hipertenzije. Debelost je lahko tudi razlog za odpornost na inzulin, vnetna stanja v telesu, hormonsko neravnovesje, moteno delovanje ledvic, depresijo in slabšo samopodobo. Povišan krvni tlak je pomemben dejavnik tveganja za razvoj srčno-žilnih bolezni, kot so srčni infarkt, možganska kap in bolezni srca. Zato je pomembno, da si pri načinu, kako znižati visok pritisk, najprej zastavimo vprašanje, kako uspešno shujšati, saj je to dvoje tesno povezano.

Zniževanje pritiska vključuje poleg spremenjenega prehranskega režima in telesne aktivnosti tudi zmanjšanje vnosa soli na manj kot 5 g na dan, kar ustreza količini ene čajne žličke. Če zaužijemo preveč slane hrane, natrij zadržuje vodo v telesu, s tem pa se poveča količina krvi v obtoku. Zaradi tega se zviša obremenitev na srce in ožilje, kar posledično privede do zvišanja krvnega tlaka. Preventivno zmanjševanje količine soli v hrani je koristno tudi za tiste, ki imajo pritisk v mejah normale, saj s tem dolgoročno ohranjajo svoje zdravje.

Kako znižati visok pritisk?

Kako znižati visok pritisk, ko ta že pošteno vpliva na naše počutje in nam otežuje vsakdanje življenje? Poleg zmanjšanja vnosa soli je priporočljivo uživanje zdrave prehrane, bogate z vlakninami, sadjem, zelenjavo in zdravimi maščobami. Glede na naše gibalne sposobnosti je potrebno v dnevno rutino vključiti zmerno telesno aktivnost, vzdrževati normalno telesno težo, zmanjšati oziroma prenehati z uživanjem alkohola, kofeina, tobačnih izdelkov in drugimi nezdravimi navadami. Tudi stres je eden od pomembnih dejavnikov, ki vpliva na povišan krvni tlak. Dobro je, da poiščemo načine za obvladovanje stresa, kot so meditacija, joga, dihalne vaje in druge sprostitvene tehnike, ki nam najbolj ustrezajo.

Izguba prekomerne teže ima pozitiven vpliv na zniževanje pritiska, saj z vsakim izgubljenim kilogramom malenkost razbremenimo srce in ožilje. Raziskave kažejo, da ima kar polovica prekomerno hranjenih ljudi tudi hipertenzijo.

Kaj sploh je povišan krvni pritisk in kdaj lahko privede do resnih bolezenskih težav? Organi v telesu potrebujejo nenehno oskrbo s kisikom in hranljivimi snovmi, za kar je zadolžen krvni obtok. Srce ima pri tem pomembno vlogo črpalke, ki z vsakim utripom poganja kri po arterijah. Krvni tlak je sila, s katero kri pritiska na žilne stene, zato pri meritvah govorimo o dveh vrednostih. V žargonu ju imenujemo zgornji in spodnji pritisk, v resnici pa zgornja vrednost pomeni, kolikšen je tlak pri krčenju, spodnja vrednost pa meri tlak pri sprostitvi srčne mišice. Kadar so te vrednosti izven normalnih meja, govorimo o povišanem pritisku oziroma hipertenziji. Ta lahko povzroči poškodbe arterij, posledično pa odpoved ledvic, okvare vida, glavobole, utrujenost, vrtoglavice, v hudih primerih pa tudi možgansko kap ali srčni infarkt.

Zniževanje pritiska je sorazmerno z izgubo odvečne teže

Zniževanje pritiska je pogojeno z vprašanjem, kako uspešno shujšati. Če ste se do sedaj že večkrat neuspešno lotili hujšanja, so strokovnjaki za vas pripravili prehranski dodatek v obliki bonbonov, ki vam bo zaradi svoje sestave pomagal zmanjšati željo po hrani, znižati nivo holesterola v krvi in uravnati krvni tlak. Skrivnost je v posebni prehranski vlaknini, imenovani glukomanan. Gre za vodotopno vlaknino, ki jo pridobivajo iz gomolja rastline konjak, ki uspeva pretežno v Aziji.

Glukomanan se po zaužitju veže z vodo v želodcu, nabrekne in zapolni volumen želodca. To vam bo dalo občutek sitosti in zmanjšalo željo po hrani. Zmanjša se vnos kalorij, hkrati pa vlaknine preprečujejo, da bi se zaužiti sladkorji in maščobe absorbirale v črevesju, kar ugodno vpliva na izgubo odvečne teže. Vključevanje prehranskega dodatka z glukomananom v dnevno rutino je hkrati odgovor na vprašanje, kako znižati visok pritisk, saj se z vsakim izgubljenim kilogramom telesne teže zmanjšuje tudi obremenitev arterij in srca.

Kako uspešno shujšati s pomočjo prehranskih dopolnil z glukomananom?

Kako uspešno shujšati in poleg pridobljene vitke postave poskrbeti za zdravje svojega organizma?

Bonboni Slimis vsebujejo naravno sladilo stevia, ki je brez energijske vrednosti, zato je izdelek primeren tudi za sladkorne bolnike. Ob energijsko prilagojenem jedilniku in zmernih telesnih aktivnostih ter zaradi vsebnosti glukomanana bonboni Slimis pomagajo na poti k uspešni izgubi telesne teže (tudi do 6 kg na mesec) brez stradanja. Če se torej sprašujete, kako znižati visok pritisk in vrednosti holesterola v krvi, hkrati pa izgubiti odvečne kilograme, je pravi odgovor Slimis. Poskrbite za svoje zdravje, odlično počutje in pomlajen videz.